zostavenie treningu

vše o budování svalové hmoty a síly...

Moderátoři: pascal, keba

slaxer
Příspěvky: 19
Registrován: 30. lis 2014 11:09

zostavenie treningu

Příspěvekod slaxer » 28. črc 2015 19:56

čavte potreboval by som pomoc s treningom, napišem ako si ho zhruba prestavujem a čo by ste mi poradili

no takže doteraz som jazdil dost fullbody treningy rôzne čo som si našiel (fest , korte ...) a ešte 2+1 splity rozne (push and pull, potom rozne podla seba že prsia ramena triceps a nohy chrbat biceps) ako vždy som sa snažil tu partiu dat aspon 2 krat tyždenne (kvoli tej zvyšenej proteinovej synteze a že svali rastu len cca 24-48 hod po treningu, ved viete :wink: )

Teraz si idem kupit premanentku od augusta tak chcem cvičit častejšie (nič take ako bear allebo korte že iba 3 krat tyždenne)
niečo taketo ma napadlo
Pondelok prsia biceps - tie cviky konkretne neskor ked to vlesne bude aspon dobre vyzerat
Utorok chrbat triceps
stred nohy ramena
štvrtok bud volno alebo len neake brucho lytka alebo trapezy
piatok prsia chrabat biceps
sobota nohy ramena triceps
nedela volno

čo na to hovorite zatial ? popripade niečo navrhnite, ničomu sa nebarnim akurat to viete že chcem chodit častejšie tak nie niečo na 3 dni :wink:

Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů