Tlak na zemi/Barbell floor press

cviky známé i méně známé

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Tlak na zemi/Barbell floor press

Příspěvekod J_Dogg » 12. srp 2006 19:56

Tlak na zemi zlepšuje střední fázi bench pressu. Je to powerlifterská technika, která dokáže povznést váš bench press na novou úroveň! Kromě jiného má další přínos - tento cvik výrazně zvyšuje sílu a objem tricepsů!

Provedení - je stejné jako u bench pressu, jen s tím rozdílem, že ležíte místo na lavici na zemi. Ujistěte se, že ve spodní poloze zastavíte činku, než ji vytlačíte nahoru. Tlak na zemi je podpůrným cvikem ke zlepšení vašeho bench pressu podobně jako jsou box squaty podpůrným cvikem při zlepšení dřepu.

Hlavní zatížené skupiny: hrudník, ramena, triceps

Odkaz: http://www.weightliftingdiscussion.com/ ... press.html

Zpět na “Cviky”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti