Stránka 8 z 9

Napsal: 14. dub 2011 19:31
od IKIM
Mňa by zaujímalo, ako je to so zápästiami. Mám problém, lebo som sa naučil zalamovať ich, a to spôsobilo bolesť v mojom pravom zápästí. Necítil som ju počas cvičenia ale až po položení činky. Skúšal som ich držať aj rovno ale to mi nedovoľuje zdvíhať veľké váhy a mám z toho pocit, akoby to bolo neprirodzené. Keď sa pozerám ako to cvičia borci v posilke, tak sa mi zdá, že ich zalamujú tiež. Nateraz som to vyriešil bandážou, ale chcel by som vedieť či je chyba v mojej technike alebo v zápästí.

Napsal: 10. kvě 2011 12:34
od Orbb
Mám otázečku k j-tlaku: Můžete mi vysvětlit proč je lepší než klasický pohyb kolmo nahoru? Když to vemu logicky tak u j-tlaku budu mít delší dráhu pohybu, ale zase co tak koukám na liftery tak používají pouze j-tlak. Tak bych rád poprosil někoho aby mi vysvětlil jak ten j-tlak funguje, jak se dělá a proč se v něm zvedá víc, i když ta dráha pohybu je delší.

Napsal: 10. kvě 2011 12:54
od Jirkas
IKIM píše:Mňa by zaujímalo, ako je to so zápästiami. Mám problém, lebo som sa naučil zalamovať ich, a to spôsobilo bolesť v mojom pravom zápästí. Necítil som ju počas cvičenia ale až po položení činky. Skúšal som ich držať aj rovno ale to mi nedovoľuje zdvíhať veľké váhy a mám z toho pocit, akoby to bolo neprirodzené. Keď sa pozerám ako to cvičia borci v posilke, tak sa mi zdá, že ich zalamujú tiež. Nateraz som to vyriešil bandážou, ale chcel by som vedieť či je chyba v mojej technike alebo v zápästí.


Urcite bych nezalamoval, mel to delalo problem hlavne u premisteni, ale uz se snazim davat si na to pozor a na tezsi vahy pouzivat bandaze a je to ok

Napsal: 10. kvě 2011 14:25
od coolturista
dle me cim to zapesti min ohnes, tim lip pro tebe...

s tou drahou pohybu, jedna z pricin pravdepodobne bude, ze ten hrudnik neni, pokud seš v poloze v leže, vodorovne

Napsal: 10. kvě 2011 15:28
od stanley
zalamovat mozes len o silne zapastne bandaze ... inak pre bench bez dresu je to uplne spatne, kedze cinku mas mimo optimalnej paky, cinka by mala byt v optimalnom pripade priamo nad laktom, tak mas maximalny transfer sily cez ruky do cinky ...

Napsal: 10. kvě 2011 16:31
od coolturista
pro nacvik rovnyho zapesti pri benchi bych mozna zaradil bezpalcovej grip, ale raci se sparingem, aby to bylo o neco min nebezpecny

Napsal: 31. srp 2011 8:47
od Atilak
Četl jsem teď spostu věcí od Jima Wendlera, když jsem studoval 5/3/1.
Všude píše,že úplně nedoporučuje širokej úchop na bench, hlavně bez dresu. Radši užší třeba jenom 14". Kvůli zraněním ramenou.

Co si o tom myslíte?

Jakože pro člověka co mu jde o zlepšení tlakový síly a carryover pro jinej sport? Co bude lepší?

Dřív sem dělal užší a celkem mi to vyhovovalo, ale před 3měsícema jsem změnil na širší, protože mi předtim vůbec nebraly pocitově prsní svaly. Teď ano a je to znát i na tom svalovým rozvoji (i když minimálním)

Napsal: 31. srp 2011 9:01
od skWor
No on i Konstantin Konstantinov není příznivcem benche na široko. A na http://kulturistika.ronnie.cz/c-9603-27-tipu-pro-zdravejsi-ramena-i.html tip č. 8. Mne teda víc vyhovuje bench střední až úzký oprooti klasice.

Napsal: 31. srp 2011 9:56
od Candát
Osobně za sebe můžu doporučit spíše střední či mírně užší úchop, než ten závodní (82 cm??). Tímto středním i více zatlačím, ale to bude poměrem síly prsních svalů a tricepsů.
Při širokém úchopu cítím nepříjemně ramena.

Napsal: 5. kvě 2012 19:27
od Majkl
Chtěl jsem se zeptat, jestli činku pokládat až na hrudník, nebo se zastavit v pravým úhlu? Někde jsem četl nebo slyšel, že když jdu níž než pod pravej úhel tak si ničím lokty :roll:

Napsal: 5. kvě 2012 19:42
od Balthazar
na hrudnik. bez debaty. nauc sa spravnu techniku a nemusis sa bat o lakte

Napsal: 6. kvě 2012 10:00
od Majkl
Dík :wink:

Napsal: 13. zář 2012 11:58
od Domingster
Zdravim, chci se zeptat. Je nutný jít při BP až uplně dolů? Jelikož mě to pak dost tahá. Tak mě zajímá jak moc velký vliv to má, když se zastavím tak 5cm nad hrudníkem. Díky.

Napsal: 13. zář 2012 12:49
od stanley
to je otazka techniky ... Pri vhodnej technike ta nebude nic tahat, aj ked pojdes az na dotyk ... Teda dufam, ze nesi nejaky fatalne poskracovany ... O technike bp je tu toho napisaneho moc a moc ...

Napsal: 13. zář 2012 15:05
od Domingster
Jojo, což to já koukám, ale zkrátka mě zajímá, jestli se ošidim hodně o růst svalů, když skončím 5 cm nad hrudníkem. :)